tisdag 23 juni 2009

Ett rum för alla......


Varje människa har en halvöppen dörr som leder till ett rum för alla......
Några kloka ord som jag har hängande på väggen i butiken. Många tankar och funderingar får jag höra från kunder som stannar, läser och begrundar.
Att det sen är som en tavla, är inte fel!

Just nu håller jag på att kurera mig från en "jätteförkylning" men jag känner att det börjar krypa lite i kroppen med att sätta igång med att ta några "sakletar rundor" och fylla på förråden samt måla lite möbler. Det är aldrig någon brist på sysselsättning när man har en gård som denna. Men jag bara älskar det!
A tout à l´heure !

3 kommentarer :

  1. Ja, man lider inte brist på arbete med egen gård och egen firma, hihi!
    Tur att man gillar det man gör!!
    kraam

    SvaraRadera
  2. Ja full fart för jämnan,själv ska jag ut i helgen och leta.Vackra bilder hos dig som vanligt!
    Kram
    Anne-Lie
    arturochgerda

    SvaraRadera
  3. Kloka ord! Jag gillar vintege kollektionen och trädgårdinspirationen!Önskar dig en skön sommar! Kraam Susanne

    SvaraRadera