fredag 5 juni 2009

Sommar....


Nu är det sommar...... Var tar tiden vägen? Just nu skall man njuta och bara vara egentligen, men - hur är det egentligen? Jag känner mig mest bara stressad av allt man skall hinna med och tyvärr så har jag varit väldigt dålig på att skriva här på min lilla blogg. Men jag har försökt smyga till mig lite tid och gå in och läsa på alla era härliga bloggar.
Jag tror inte jag är ensam om att känna det som jag gör, men som idag var jag klarvaken kl 03.00 och när kl var 04. så satt jag vid datorn och jobbade. Väldigt fridfullt och tyst. Fåglarna hade inte vaknat och vår hund och katt bemödade sig inte med att resa sig och säga "godmorgon".
Nu har har dagen börjat och jag njuter i fulla drag!
Önskar er alla en riktigt skön helg och njut av sommaren!

A tout à l´heure !

2 kommentarer :

  1. Fantastiskt att "orka" gå upp så tidigt... Själv ser jag det som ett tecken på att man ständigt är "uppkopplad" o. icke har förmågan att slappna av o. "bara vara"... Försök med det så kanske man oxå orkar mer... Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Visst är det dags att njuta. Börjar längta efter semester nu. Och då ska jag ut till dig minsann!
    Kram

    SvaraRadera