torsdag 18 februari 2010

Mer snö och ny inspiration på väg.


Just nu väller snön in över oss! Det är lite djungelns lag som gäller här på den skånska slätten då snön "fyker" över slätten och snön lägger sig i stora drivor.
Vår lilla väg är ett känsligt kapitel och jag har för en liten stund lyckats få upp en lastbil med hjälp av grannen och hans traktor.
Härligt med grannar som ställer upp och hjälper en när nöden är som störst.
Så nu sitter jag här och som tur var har jag fått leverans med det senaste numret av Jeanne d´Arc Living magasin så nu kan jag lugnt tända brasan och bara insupa all härlig inspiration........


Har även hunnit med en mässa i Danmark. Därav denna tystnaden på bloggen. Ibland vill inte tiden räcka till riktigt men jag blir så glad för alla hälsningar och kommentarer på bloggen och det värmer och jag hoppas ni fortsätter att besöka mig även om det inte altid är så frekvent med mina inlägg.

Nu i år har jag varit både på Stockholms mässan och Hernings mässan i Danmark. Detta är ovanligt för mig för det brukar bli en mässa åt gången men i år kände jag att det kunder vara mysigt att få lite ny inspiration så här i vinter tid.


Så det har "traskats" runt en hel del men jag har också hittat en hel del guldkorn till butiken och jag bara längta efter att leveranserna skall komma och med dem också våren!



Ha en riktigt skön vecka och vi ses och hörs snart igen!

A tout à l´heure !

6 kommentarer :

  1. Hej
    Oooooooooooooo så himla vackra bilder, man njuter av att se dina fina bilder.
    Tänk om jag hade det så fint, men drömma är också bra.
    Ha en bra helg.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  2. Där var du ju... har längtat efter dig.
    Tack för senast.
    Gjorde en fin bukett i min kanna kan du tro.
    Snart är det dags för lite vår ´blom eller hur?
    Skall kolla med Cecilia.
    Hörs
    annika

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Ska bli spännande att se dina nya varor!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Mmmmm vilka fina bilder!!!Ser verkligen fram emot att få se vad du har inhandlat!!
    Ha nu en trevlig helg,i detta förbenade snöande!!
    Kram/Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. Hörru du sätter dig väl inte alltför bekvämt nu! Upp och hoppa och skicka ett ex till mig. Ha en skön helg!/Kram Merja

    SvaraRadera
  6. Hej, hittade precis hit och måste skynda till din butik på webben.

    Jag återkommer!

    SvaraRadera